Despre
Este antrenamentul de ciclism în sală, în care pedalezi pe ritmurile unei muzici energizante și motivante. Instructorul vă va ghida într-o călătorie plină de grele încercări, printre văi și dealuri, pe munți înalți, încorporând poziții în șa și viteze de pedalare potrivite pentru tipul de teren.

Desfășurare

La început se păstrează timp de câteva minute un ritm și o rezistență ușoară pentru a încălzi picioarele.
Apoi viteza și intensitatea crește, cu o serie de urcări care vă testează forța și apoi cu o serie de pendalări contra timp care vă testează rezistența. Există perioade de recuperare dupa eforturi maximale, atât cât să vă redea enrgia necesară unei noi provocari.
La sfarșit “vă veți întoarce acasă din călătorie”, în ritmuri de recuperare, ce includ și exercițiile de stretching.

Cât de în formă/coordonat trebuie să fiu?
În timpul antrenamentului aveți posibilitatea de a vă doza intensitatea efortului în funcție de propria condiție fizică. Cu cât pedalezi mai mult cu atât mai FIT vei fi.

Cât de des trebuie să urmez clasele?
Cu 2-3 sedințe pe săptămână te vei simți mai în formă, mai puternic, mai slab.

Ce trebuie să aduc?
• echipament confortabil
• incaltaminte corespunzatoare
• o sticla cu apa
• prosop

Accesorii folosite

• Bicicleta pentru SPINNING

Instructori

  • Durata
  • 55
    minute
  • Tip de antrenament
  • Intensitate
    Moderată – ridicată

    Impact
    Mediu – ridicat

  • Calorii arse
  • 800 – 1000
    calorii
  • Beneficii
  • • cresterea capacitatii cardiace si pulmonare
    • arderea grasimilor
    • tonifiere si modelare a musculaturii picioarelor, soldurilor, fesierilor
    • cresterea fortei si rezistentei musculaturii picioarelor fara a crea muschi voluminosi