Ce este antrenamentul High Intensity Interval Training (HIIT)?
High Intensity Interval Training este un tip de antrenament cardio care se bazează pe serii de exerciții foarte intense, efectuate în seturi scurte de câteva zeci de secunde, cu pauze între ele. Mai simplu, avem toată definiția chiar în nume: antrenament pe intervale de intensitate.

Avantajele Interval Training

Avantajul principal al acestui tip de antrenament este faptul că intensifică arderile nu numai în timpul exerciţiului, ci şi după încheierea acestuia. Metabolismul este accelerat cu 25% până la 48 de ore după antrenament. Sunt exerciţii menite să tonifieze întreaga musculatură şi astfel să creeze un bun suport pentru procesul de ardere a grăsimilor. Antrenamentul este structurat pe intervale de intensitate, în care se alternează perioadele de exerciţii pentru rezistenţă cu cele aerobice, menite să provoace o creştere a ratei metabolice bazale pe o durată de până la 48 de ore.

Frecvența antrenamentelor

Se recomandă ca frecvența antrenamentului HIIT fitness să fie de 2-3 ori pe săptămână, cu minim 48 ore distanță între antrenamente pentru a oferi organismului timp suficient de refacere și a fi la capacitate maximă pentru urmatoarea sesiune de antrenament.

Ce trebuie să aduc?
• echipament confortabil
• încălțăminte adevată
• o sticlă cu apă
• prosop

Accesorii folosite

• discuri
• core bags
• gantere
• TRX
• stepper
• wall ball

Instructori