Enjoy Sport Club pentru activitatea de fitness&bodybuilding are alocata o suprafata de 800 mp. unde exista dotari corespunzatorare pentru intretinerea si dezvoltarea musculaturii cat si pentru antrenamentul de tip cardio. Sectorul destinat intretinerii musculaturii cuprinde un numar de 50 aparate pe care se pot antrena toate grupele de muschi. Aparatele ofera posibilitati de antrenament atat pentru mentinere cat si pentru performanta. Sectorul cardio este format din 5 benzi de alergare, 3 eliptice si 3 biciclete fitness. Antrenamentele sunt asistate de instructori calificati care pot fi solicitati si ca antrenori personali. Pentru asigurarea confortului si a bunei dispozitii exista dotari audio-video si instalatie de climatizare. Vestiarele separate pe sexe, sunt dotate cu dulapuri individuale, camere de dusuri, toalete, uscatoare.

Fitness-ul este un sport care se poate practica dupa diferite tipare de efort, combinatii personalizate de anduranta, viteza, forta si flexibilitate. Cei care isi doresc un stil de viata activ si sanatos, apeleaza la fitness. Iar pe masura ce mentin acest program, practicantii lui realizeaza ca beneficiile obtinute sunt mai numeroase decat se asteptau. Iar asta pentru ca desi la inceput intentia lor era sa slabeasca, rezultatul se va reflecta si in starea de sanatate cu mult imbuntatita. Inainte de a fi un tip de antrenament, fitness-ul este un atribut care defineste un corp bine pregatit din punct de vedere fizic. Chiar daca se folosesc multe exercitii comune cu cele din culturism, sunt activitati diferite, fitness-ul presupune de fapt conditie fizica si cuprinde mult mai multe activitati: mers, alergare, pedalare, stretching, exercitii la diferite aparate, metode de relaxare si intinderi. Intre beneficiile acestui tip de antrenament se numara: cresterea capacitatii cardiace si pulmonare, imbunatatirea fortei musculare, imbunatatirea rezistentei musculare, imbunatatirea tonusului muscular, cresterea masei musculare, arderea numeroaselor calorii, imbunatatirea compozitiei corporale. Practicarea frecventa si constiincioasa duce la rezultate excelente, limitate doar de mostenirea genetica.

Bodybuildingul este unul din pilonii pe care se cladeste corpul visat. Alaturi de antrenament, regimul alimentar si refacerea sunt componente elementare ale acestui sport. Culturismul este sportul prin care se dezvolta musculatura corpului prin exercitii specifice cu greutati, sprijinite printr-o dieta bazata pe un consum mare de calorii si repaus adecvat. El poate fi un mod de a ne mentine starea de sanatate, cat si un sport de performanta. El este facut pe baza unui program individualizat si a unei evaluari personale. Antrenamentul este o componenta importanta a unui program echilibrat. A fi culturist inseamna a te bucura de o alimentatie sanatoasa si o viata echilibrata. Acest tip de antrenament ajuta la cresterea rezistentei oaselor si cartilagiilor,scaderea riscului accidentarilor,marirea masei musculare,imbunatatirea calitativa a vietii in general.

Antrenamentul cardio imbunatateste functionarea si capacitatea sistemului respirator si circulator, mareste volumul sanguin, creste capacitatea muschilor de a produce energie pe cale aeroba si de a metaboliza grasimea.

Sala de forta & Personal Training

Despre
Sala de forta este destinata persoanelor care doresc sa incorporeze in antrenamentele lor aparatele de trenajor, benzile de alergare, biciclete eliptice, biciclete stationare.

Desfasurare

De la prima sedinta, instructorul de serviciu in sala va prezinta fiecare aparat, modul de functionare precum si instructiuni de siguranta. Tot el va ajuta sa elaborati un program saptamanal de antrenament, exercitii pentru diferitele grupe musculare, precum si monitorizare pentru executie corecta. personal training, beneficiind in acelasi timp si de sfaturi nutritioniste.

Cat de in forma/coordonat trebuie sa fiu?
Veti observa de la o sedinta la alta o imbunatatire a conditiei fizice.

Cat de des trebuie sa vin la sala?

La recomandarile instructorului

Ce trebuie sa aduc?
• echipament confortabil
• incaltaminte corespunzatoare
• o sticla cu apa
• prosop

Aparate folosite

• benzi de alergare
• biciclete
• eliptice
• aparate, banchete, gantere si haltere pentru diverse grupe musculare

Instructori

  • Durata
  • 1 ora si
    30 minute
  • Tip de antrenament
  • Intensitate
    Moderata – ridicata

    Impact
    Mediu – ridicat

  • Calorii arse
  • Depinde de tipul de antrenament
  • Beneficii
  • • cresterea capacitatii cardiace si pulmonare
    • imbunatatirea fortei musculare
    • imbunatatirea rezistentei musculare
    • imbunatatirea tonusului muscular
    • cresterea masei musculare
    • arderea numeroaselor calorii
    • imbunatatirea compozitiei corporale