Despre

Antrenamente metabolice, intense, executate în stil circuit, cu precădere executate cu 1-2 gantere sau kettlebell precum și cu greutatea corpului, bară de tracțiuni, coardă, battle ropes, trx sau inele. Nu se utilizează bări olimpice sau ridicări complexe, accentul punându-se pe intensitate și eficiență maximă, folosind mișcări funcționale mai simple însă dovedite pentru eficiență.

Beneficii

• Dezvoltă forţa şi rezistenţa;
• Combină exerciţii suficient de simple încât să-ţi lase un sentiment de satisfacţie la sfârşitul şedinţei;
• În cadrul antrenamentelor în care se lucrează cu greutăţi consumul caloric creşte cu 30% faţă de un antrenament obişnuit;
• Un circuit care combină elementele cardio cu cele de forţă va arde grăsimile şi va defini musculatura, consumand până la 10 calorii pe minut.

Frecvență recomandată

2-3 clase pe săptămână, cu o zi pauză între clase pentru a da corpului timp de recuperare.

Ce trebuie să aduc?
• echipament confortabil
• încălțăminte specifică
• o sticlă cu apă
• prosop

Accesorii folosite
• gantere
• kettlebell
• coardă
• TRX

Instructori

Enjoy movement

Ședință – 15 lei

Ședință student/elev – 12 lei

-

Abonament 8 ședințe – 105lei/lună

Abonament 10 ședințe – 125 lei/lună

Abonament 12 ședințe – 145 lei/lună

Abonament 16 ședințe – 180 lei/lună