Despre
Tehnicile folosite în aerobic kickboxing sunt de fapt o combinaţie între cele folosite în box, aerobic şi diferite alte arte marţiale. Aerobic kickbox-ul alternează lovituri ale braţelor cu cele ale picioarelor şi câteva mişcări de autoapărare.

Beneficii

  • Ajută la scăderea în greutate şi la controlarea facilă a greutăţii
  • Pentru că este un antrenament general, un singur antrenament de kickbox lucrează mai multe grupe de muşchi în acelaşi timp
  • Îmbunătăţeşte condiţia fizică şi starea de sănătate
  • Ajută la echilibrarea mentală şi fizică, flexibilitate, mobilitate, coordonare şi rezistenţă la efort
  • Însuşirea unor noţiuni de bază pentru autoapărare
  • Creşte stima de sine şi încrederea în puterile proprii

Cât de în formă/coordonat trebuie să fiu?
Cu ajutorul acestei clase vă veți dezvolta condiția fizică și vă veți îmbunătăți coordonarea astfel încât veți fi din ce în ce mai buni.

Cât de des trebuie să urmez clasele?
2-3 clase pe săptămână, cu o zi pauză între clase pentru a da corpului timp de recuperare.

Ce trebuie să aduc?
• echipament confortabil
• incălțăminte specifică
• o sticlă cu apă
• prosop

Accesorii folosite
• gantere
• corzi
• saci de box
• mânuși

Instructori